Funktionsbeskrivelse Event Manager
Funktionsbeskrivelse Eventmanager Viking Atletik
Stillingen er opdelt i fire dele.
- Eventmanager opgaver
- Ledelsesmæssige opgaver i forhold til klubbens drift (administration, materiel samt bygningsvedligeholdelse).
- Opgaver der ikke indgår i stillingen men som løses som frivillig på de vilkår der her er.
- Beskrivelse af grænseflader mellem hvilke opgaver der udføres af Eventmanager og Formanden for Viking Atletik (FU og bestyrelse).
- Eventmanager opgaver (50 procent)
- Formand for Etape Bornholm udvalget, med ansvaret for planlægningen og udførelsen af Etape Bornholm.
- Ansvarlig for planlægningen og udførelsen af klubbens motionsevent (i forhold til klubbens årlige aktivitets- og målsætning, som godkendes af Generalforsamlingen).
- Ansvarlig for klubbens hvervemæssige tiltag som Begyndertræningen og øvrige træningsmæssige aktiviteter i samarbejde med udvalgene (pr og synlighed). Herunder deltage i udvalgsmøder.
- Ansvarlig for og planlægning af klubbens deltagelse i udenøs aktiviteter i samarbejde med udvalgene (f.eks. marathonrejser, E-løbet, VM ½ maraton m.v.)
- Ansvarlig for events, træningssamlinger m.v. for klubbens medlemmer til styrkelse af faglig- og sociale kompetencer i samarbejde med udvalgene.
- Ansvarlig for pressetjeneste i forhold til klubbens idrætslige aktiviteter.
I opgaverne indgår ansvaret for eventsponsorer, messedeltagelse, PR virksomhed i øvrigt - herunder Web, deltageradministration, ansøgninger, hjælpere
- Ledelsesmæssige opgaver i forhold til klubbens drift (50 procent).
- Ansvarlig for klubbens daglige administrative ledelse med direkte reference til forretningsudvalget/bestyrelse.
- Ansvarlig for og ledelse af koordinering af klubbens frivillige for så vidt angår anskaffelse og vedligeholdelse af bygninger og arealer, materielbeholdning, rengøring, bestilling af eksterne leverandører, håndværkere m.v.
- Personaleledelse af lønnet personale i Viking Atletik
- Ansvarlig for byggeprojekter og lign. vedtaget af bestyrelsen.
- Ansvarlig for klubbens medlemsadministration i samarbejde med kassereren. Herunder adgangskort og nøgleadministration
- Ansvarlig for bogføringsopgaver i samarbejde med kassereren
- Ansvarlig for klubbens post og øvrig korrespondance.
- Ansvarlig for bestilling af billetter m.v. i forbindelse med rejser.
- Ansvarlig for udlejningen af klubbens materielbeholdning
- Ansvarlig for kontakten til lejere af klubbens faciliteter, herunder indgåelse af nye lejeaftaler.
- Ansvarlig for booking og tilmelding til interne tilbud, møder m.v
- Ansvarlig for webshop og salg
- Ansvarlig for webportaler tilhørende Viking Atletik
- Ansvarlig for dagligt opsyn og tilsyn med klubbens faciliteter, ikke mindst fitnesslokalerne.
- Ansvarlig for klubbens sponsorer (der ikke er eventsponsorer)
- Ansvarlig for klubbens fondansøgninger
- Ansvarlig for klubbens kontakt til samarbejdspartnere for så vidt angår idrætslige aktiviteter, sponsorsamarbejde i relation til idrætslige aktiviteter.
- Ansvarlig for ansøgninger til træningsfaciliteter som klubben benytter sig af (p.t. Conventus) samt deltagelse i fordelingsmøder
- Opgaver der ikke tæller med i stillingen, men løses som frivillig.
- Træneropgaver
- Rejseleder eller deltagelse i stævner m.v. uden for øen.
- Deltagelse i klubture
- Deltagelse i sociale arrangementer (hvis deltagelse er frivillig)
- Deltagelse motionsløb m.v. som deltager
- Opgaver som varetages af Formanden (grænseflader)
- Ledelse af bestyrelsesmøder og generalforsamlingen
- Hvervning af nye ledere og bestyrelsesmedlemmer
- Pressetjeneste i forhold til klubbens policy, personspørgsmål, vedtægter, klubbens drift (stillingen varetager udelukkende pressetjeneste i forhold til events og hververmæssige tiltag).
- Varetagelse af klubbens kontakt til idrætslige organisationer som klubben er medlem af.
- Alle spørgsmål omkring den i vedtægternes §14 beskrevne tegningsret
- Alle personspørgsmål, der ikke vedrører deltagelse i klubbens events.
- Ansættelser
Vedtaget af bestyrelsen april 2014
Del denne side
Følg Etape Bornholm