Træning Almindingsløbet

Torsdag den 4. august 2022 starter træningen til Almindingsløbet igen.

Vi træner hver torsdag fra den 4. august til torsdag den 22. september

DELTAGELSE I TRÆNINGEN ER GRATIS 

Vi mødes til fælles opvarmning ved Poul Sørensen. Det er ved startstedet (p-plads øst for Lilleborg på Segenvej i Almindingen) og vi starter kl. 18:00. Derefter er der fri træning på ruterne og vi slutter af med væske i målområdet.

I samarbejde med Bornholms Tidende laver vi et "Start op" forløb for dig, der gerne vil i gang med løb. 

SÆRLIGT FORLØB FOR NYSTARTEDE - kom og vær med. Det er gratis og du kommer i gang med løb med meget erfarende løbetrænere. Begyndertræningen ledes af Claus Clausen

 

Torsdag den 4. august

Fri træning på 4 km., 5 km., 6 km. eller 8 km.

Begyndertræning – eller kom i gang igen træning – 2,6 km. skiftevis gå og løbe – nu er vi i gang. Vi ser på løbeteknik og din løbestil.

 

Torsdag den 11. august

Fri træning på 4 km., 5 km., 6 km. eller 8 km.

Begyndertræning – eller kom i gang igen træning – 2,6 km. skiftevis gå og løbe. Vi ser på vejrtrækningsøvelser og arbejder videre med din løbestil.

 

Torsdag den 18. august

Fri træning på 4 km., 5 km., 6 km. eller 8 km.

Begyndertræning – eller kom i gang igen træning – 3,3 km. skiftevis gå og løbe. Vi ser på vejrtrækningsøvelser og arbejder videre med din løbestil

 

Torsdag den 25. august

Fri træning på 4 km., 5 km., 6 km. eller 8 km.

Begyndertræning – eller kom i gang igen træning – 3,3 km. skiftevis gå og løbe. Vi arbejder videre med vejrtrækningen og taler løbeteknik op og ned ad bakker.

 

Torsdag den 1. september

Fri træning på 4 km., 5 km., 6 km. eller 8 km.

Begyndertræning – eller kom i gang igen træning – 4 km. skiftevis gå og løbe. Fokus på anden og mere træning, som der gives gode råd om.

 

Torsdag den 8. september

Fri træning på 4 km., 5 km., 6 km. eller 8 km.

Begyndertræning – eller kom i gang igen træning – 4 km. skiftevis gå og løbe. Vi løber lidt længere mellem pauserne og der gives gode råd om træning.

 

Torsdag den 15. september

Fri træning på 4 km., 5 km., 6 km. eller 8 km.

Begyndertræning – eller kom i gang igen træning – 5 km. skiftevis gå og løbe. Vi løber lidt længere mellem pauserne og der gives gode råd om træning.

 

Torsdag den 22. september

Fri træning på 4 km., 5 km., 6 km. eller 8 km.

Begyndertræning – eller kom i gang igen træning – 5-6 km. skiftevis gå og løbe. Vi løber lidt længere mellem pauserne og der gives gode råd om træning.

 

Lørdag den 24. september – så er der Almindingsløbet.

Del denne side

Følg Etape Bornholm