Hold og trænere

Se hvornår der løbes, tempo m.v. i samlet skema - tryk her

 

ETABLEREDE HOLD
Susanne og Rene´s hold

Kom og løb med.....:Susanne og Rene. De løber hver tirsdag og torsdag. Tirsdag står den på lege og intervaller i skoven. Et spændende program. Der løber 15-20 løbere i gruppen (ca) pr. gang. Få en god gang intervaltræning under kyndig ledelse. Om torsdagen løber de en lidt længere tur.  Lørdag er der en lang tur med forskellige trænere. Mød op og aftal nærmere Rene eller Susanne. 

Holdet træner tirsdag, torsdag og lørdag

 Pouls Hold

Kom og løb med..... Poul. Et af mange løbehold for etablerede løbere. Poul er også vores cheftræner, der står for opvarmningen i skoven. Pouls hold løber ca. 5 km. både tirsdag og lørdag. I hundredevis af løbere har løbet med Poul gennem de sidste 40 år. Meget erfaren og altid god for nogle gode råd til din løbestil eller din træning. Vi ses vel i skoven

Holdet træner tirsdag og lørdag

Birgers og Helenes hold
 

Kom og løb med Birger og Helene..... De har et hold, hvor der kommer mellem 10 og 20 løbere pr. træningspas. De løber både tirsdag, torsdag og lørdag. Distancer på 6-11 km i et tempo på 6:15 til 6:45. pr. km. Vil du med på ture i skoven med Birger og Helene så mød blot frem. De tager rigtigt godt i mod dig.

Holdet træner tirsdag, torsdag og lørdag

 Heidi hold

 Kom og løb med...... Heidi . Om tirsdagen løber de løbelege/intervaltræning med balance og naturtræning som et spændende indslag. Alle kan være med. Kom og få gode råd og vejledning om træning og en sikker rundfart i skoven. De glæder sig til at tage i mod dig.

Holdet træner tirsdag 

 Kom og løb med Lis

Tirsdag starter vi med ekstra opvarmning, hvorefter vi begiver os ud i skoven og laver løbe- og fartlege (i et tempo, så alle kan være med). Vi laver også lidt styrke, balance- og koordinationsøvelser. Vi følges ad på ud- og hjemturen.

 

Torsdag løbes en længere tur på 7 – 9 km., med mulighed for at dreje af tidligere. Deltagerne er med til at bestemme ruten, hvor der også er tid til små naturoplevelser.

 

Lørdag løber vi 6 – 8 km på de små stier i skoven og måske et smut ned på stranden. Deltagerne skiftes ofte til at løbe foran og finde en rute. Vi laver opsamling undervejs.

 
 GENSTARTSTRÆNING    
     

 

   
 Genstart    

 Kom og løb med...... genstart 1. Arne og Lars - de løber i et tempo på ca. 6:30 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

 Genstart

 Kom og løb med...... genstart 2. Mogens - Han løber i et tempo på ca. 6:45 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

 
BEGYNDERTRÆNING
 
Begyndertræning

 Kom og løb med..... Claus, Britta og Vibeke. Tempoet er mellem 7 og 8 minutter pr. km. Begyndertræning for dig, der ikke har løbet før. Vi starter helt fra bunden. Skiftevis gå og løbe. Første gang løbes der kun 7 minutter med indlagte pauser. Alle kan være med. Der bygges langsomt op hen over sommeren, så du sidst på sommeren kan løbe en 5 km. - eller hvad dit mål nu er. Det vigtigste er at komme i gang, at blive aktiv og få motion. Vores uddannede trænere hjælper dig hele vejen med gode råd og vejledning af høj kvalitet. Du deltager i fælles opvarmning før løbet og efterfølgende er der fælles udstrækning. Du kobler dig bare på træningen når det passer dig. Du behøves ikke nødvendigvis at være med fra starten af. Udviklingen går stille og roligt - og under kyndig vejledning.

Holdet træner tirsdag og lørdag

 

 
Powerwalk - Motion     

   

Kom og gå med Marianne, Claus og Margit. Vi går powerwalk med 6 km./t. Vi går pænt til, så pulsen kommer op. Vi går også som intervaltræning - i alt 5-6 km. pr. gang

Det går både tirsdag, torsdag og lørdag. 

   
Walk/powerwalk 2 - motion    
   
Kom og gå med Jan og Kjeld. Han går med 5 - 5 ½ km. i timen og ca. 5 km.     

 

 

 

   

Del denne side

Følg Etape Bornholm