Løbetræning for motionister

Løbetræning for motionister

Løbetræning motion i vinter (starter 24. oktober)

 

Carsten A/Rene   Tirsdag interval - Torsdag langtur lige under 5 min. pr. km
Claus C/Claus H.   Særlig træning for alle grupper med interval og koord. Se mere her
Birger   Tirsdag, torsdag og lørdag – halv lange ture med ca. 5.30-5.50 pr. km.
Arne S/Dorthe       Tirsdag og lørdag – halv lange ture med ca. 6.20 pr. km
Jørgen E./Mogens   Tirsdag interval – lørdag halv lange ture med ca. 6.45 pr. km
Margit og Lis   Tirsdag interval – lørdag halv lange ture med ca. 7 min. pr. km
Rie    Tirsdag interval – lørdag halv lange ture med ca. 7.30 pr. km.
Freddy/Holger   Tirsdag og lørdag - korte ture for dig der vil løbe roligt og ikke så langt
Poul Sørensen    Tirsdag interval på banen og lørdag bakketræning 
Ole Green   Tirsdag, torsdag og lørdag - rolige ture med 7:45 - ca. 5 km.

Bemærk – tirsdag løbes der interval på stadion (lys). Nogle af grupperne løber sammen. Opsamling hver gang, så uanset hvor hurtigt man løber, kan alle være med.

Lange ture er over 10 – 15 km

Halv lange ture er 6 – 12 km.

Turene varierer hen over året, så der lægges ud med knapt så langt og så bygges der op.

Fra 24. oktober mødes vi ved indgangen til Rønnehallen (Torneværksvej 1) kl. 16:30 tirsdag og torsdag. Lørdag fortsat ved Efterskolen (Haslevej 103)

 

Vi løber fast på følgende dage:

Tirsdag kl. 16:40 fra Efterskolen (mens der er vintertid dog kl. 16:30 fra Rønnehallen)

Torsdag kl. 16:40 fra Efterskolen (mens der er vintertid dog kl. 16:30 fra Rønnehallen) Denne dag er det selvtræning

Lørdag kl. 10:30 fra Efterskolen (hele året).

Del denne side

Følg Etape Bornholm

This website has been developed on Bornholm using the open-source CMS Umbraco. Designed and implemented by Bergsbureau. Asbjørn Riis-Knudsen from JF Data tamed the beast and made the basic code-work.