Hold og trænere

Se hvornår der løbes, tempo m.v. i samlet skema - tryk her

 

ETABLEREDE HOLD    
 Carsten og Renes hold    
     

 Kom og løb med.....:Carsten og Rene. De løber hver tirsdag og torsdag. Tirsdag står den på intervaller i skoven. Et spændende program. Der løber 10-15 løbere i gruppen (ca) pr. gang. Få en god gang intervaltræning under kyndig ledelse. Om torsdagen løber de en lidt længere tur med 4:45 - 5 min. pr. km. Mød op og aftal nærmere med Carsten eller Rene. Du er velkommen.

Holdet træner tirsdag og torsdag

   
 Pouls Hold    
     

 Kom og løb med..... Poul. Et af mange løbehold for etablerede løbere. Poul er også vores cheftræner, der står for opvarmningen i skoven. Pouls hold løber intervaltræning om tirsdagen og bakketræningen om lørdagen. I hundredevis af løbere har løbet med Poul gennem de sidste 40 år. Meget erfaren og altid god for nogle gode råd til din løbestil eller din træning. Kom og prøv det - det er faktisk skide sjovt... Vi ses vel i skoven

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 2 Claus hold    
     

 Kom og løb med Claus, Claus og Ingrid. Vi træner 3 gange om ugen. Et særligt tilrettelagt program med masser af løbelege, koordinationsøvelser m.v. Vi løber interval om tirsdagen - sammen med en masse spændende træning. Om torsdagen løber vi en tur på ca. 8 km. i 6:30. Om lørdagen står den også på spændende træning i bakker m.v. Tre gange om ugen hvor vi også ser på din løbestil m.v. Der er plads til alle. Vi plejer at være små 20 løbere, men Nordskoven er stor...

Holdet træner tirsdag, torsdag og lørdag

   
 Birgers hold    
     

 Kom og løb med Birger..... Birger har et hold, hvor der kommer mellem 10 og 20 løbere pr. træningspas. Birger løber både tirsdag, torsdag og lørdag. Distancer på 8-11 km i et tempo på 5:45 - 6 min. pr. km. Vil du med på ture i skoven med Birger og hans gruppe, så mød blot frem. Han tager rigtigt godt i mod dig.

Holdet træner tirsdag, torsdag og lørdag

   
 Heidi og Annikas hold    
     

 Kom og løb med...... Heidi og Annika. De to piger har et løbehold, der om tirsdagen løber løbelege/intervaltræning. Om Torsdagen løber de en tur på 5-8 km. med et tempo på 6:30 - 6:45 pr. km. Kom og få gode råd og vejledning om træning og en sikker rundfart i skoven. De glæder sig til at tage i mod dig.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 Lis´ hold    
     

 Kom og løb med..... Lis´  Holdet løber tirsdag, torsdag og lørdag. Altså mulighed for træning 3 gange om ugen.
Lis løber løbelege tirsdag. Om torsdag en tur på 8-10 km. med 6:45 - 7 min. pr. km. Om lørdagen "kun" 7-8 km.

Holdet træner tirsdag, torsdag og lørdag

   
 Oles hold    
     

 Oles hold løber pt. de tre dag ca. 4-5 km. Men distancen vil blive sat op i løbet af sommeren og nå 8-10 km. til efteråret. Tempoet Ole lægger er 7-7:15 pr. km. Kom og vær med - et rart sted at træne, hvor der naturligvis er plads til alle, der bare vil have en god gang motion, socialt samvær og måske nogle gode råd om løbesporten.

Holdet træner tirsdag, torsdag og lørdag

   
 GENSTARTSTRÆNING    
 Genstart 1    
     

 Kom og løb med...... genstart 1. Holger og Bjarne - de løber i et tempo på ca. 5:30 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 Genstart 2    
     

 Kom og løb med...... genstart 2. Dorthe og Arne - de løber i et tempo på ca. 6:15 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 Genstart 3    
     

 Kom og løb med...... genstart 3. Jørgen og Mogens - de løber i et tempo på ca. 6:45 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 Genstart 4    
   

 Kom og løb med...... genstart 4. Margit, Helene og Birgit - de løber i et tempo på ca. 7:15 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 BEGYNDERTRÆNING    
 Begyndertræning hold 7½    
   

 Kom og løb med..... Rie, Lisa og Birgit. Tempoet er ca. 7½ pr. km. Begyndertræning for dig, der ikke har løbet før. Vi starter helt fra bunden. Skiftevis gå og løbe. Første gang løbes der kun 7 minutter med indlagte pauser. Alle kan være med. Der bygges langsomt op hen over sommeren, så du sidst på sommeren kan løbe en 5 km. - eller hvad dit mål nu er. Det vigtigste er at komme i gang, at blive aktiv og få motion. Vores uddannede trænere hjælper dig hele vejen med gode råd og vejledning af høj kvalitet. Du deltager i fælles opvarmning før løbet og efterfølgende er der fælles udstrækning. Du kobler dig bare på træningen når det passer dig. Du behøves ikke nødvendigvis at være med fra starten af. Udviklingen går stille og roligt - og under kyndig vejledning.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
Begyndertræning hold 8    
   

Kom og løb med..... Holger, Christel og Birgit. Tempoet er ca. 8 min. pr. km. Begyndertræning for dig, der ikke har løbet før. Vi starter helt fra bunden. Skiftevis gå og løbe. Første gang løbes der kun 7 minutter med indlagte pauser. Alle kan være med. Der bygges langsomt op hen over sommeren, så du sidst på sommeren kan løbe en 5 km. - eller hvad dit mål nu er. Det vigtigste er at komme i gang, at blive aktiv og få motion. Vores uddannede trænere hjælper dig hele vejen med gode råd og vejledning af høj kvalitet. Du deltager i fælles opvarmning før løbet og efterfølgende er der fælles udstrækning. Du kobler dig bare på træningen når det passer dig. Du behøves ikke nødvendigvis at være med fra starten af. Udviklingen går stille og roligt - og under kyndig vejledning.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 Sneglehold    
   

 Kom og løbe med.... Bettina, Lars, Freddy og Annelise. Vi kalder holdet Snegleholdet. Der tages udgangspunkt i vores begyndertræningsprogram, der starter helt fra bunden. Dette hold løber deres eget program der er lidt mindre distance og lidt længere pause. Holdet er for dig, der aldrig har løbet før og ikke har dyrket idræt i mange år. Alle kan være med. Der bygges langsomt op hen over sommeren, så du sidst på sommeren kan du løbe vedvarende uden pauser. Det vigtigste er at komme i gang, at blive aktiv og få motion. Vores uddannede trænere hjælpere dig hele vejen med gode råd og vejledning af høj kvalitet. Du deltager i fælles opvarmning før løbet og efterfølgende er der fælles udstrækning. Vi ses forhåbentlig i skoven.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 STAVGANGSTRÆNING    
   

Kom og gå med.... Aage. I forbindelse med vores løbetræningsopstart her i foråret, tilbyder vi også et hold med stavgang hver tirsdag kl. 16:40. Kom og vær med. Det er ikke alle der skal løbe. Men vil du alligevel være med i denne fællestræning, så kom og gå stavgang. Det kan også være, du starter på et løbehold, men at gang passer bedre til dig. Så står Aage klar. Vi har også formiddagshold, hvis det passer dig bedre. Læs om vores stavgangstilbud her http://viking-atletik.dk/stavgang/

Holdet træner tirsdag

   
 ORIENTERINGSLØB    
   

 Når vi mødes til løbetræning om tirsdagen kl. 16:40 - eller lørdage kl. 10:30, har du også mulighed for at løbe lidt O-løb. Det foregår på de faste poster der er i Nordskoven. Der ligger færdige baner i skuret. Flere baner at vælge mellem. Du tager blot en bane og starter når du har lyst. Deltagelse i den fælles opvarmning er også vigtig, så du ikke får skader i skoven. Vi ses.

Du kan se liste over alle Orienteringsløb her

   
 BØRNE OG UNGDOMSTRÆNING (mandag og onsdag)    
 Teddys hold (Talent og elitetræning)    
     

 Holdet træner på Rønne Stadion mandage og onsdage hele året rundt. Træning af høj kvalitet for dig der vil rigtigt meget med dit løb. Læs mere her

Der løbes mandag og onsdag

   
 Jan og Brian - løbetræning for børn op til 12 år    
     

 Der er Atletiktræning for børn og unge på Rønne stadion om sommeren fra kl. 16. Her er der særlig børnetræning i løb om mandagen med Jan og Brian. Kom og vær med. Du kan selv vælge om du vil træne atletik eller løb - i atletik indgår også løb.

Læs mere her

Der trænes mandag og onsdag

   

 

 

 

Del denne side

Følg Etape Bornholm

This website has been developed on Bornholm using the open-source CMS Umbraco. Designed and implemented by Bergsbureau. Asbjørn Riis-Knudsen from JF Data tamed the beast and made the basic code-work.