Hold og trænere

Se hvornår der løbes, tempo m.v. i samlet skema - tryk her 

 

ETABLEREDE HOLD    
 Carsten og Renes hold    
     

 Kom og løb med.....:Carsten og Rene. De løber hver tirsdag og torsdag. Tirsdag står den på intervaller i skoven. Et spændende program. Der løber 15-20 løbere i gruppen (ca) pr. gang. Få en god gang intervaltræning under kyndig ledelse. Om torsdagen løber de en lidt længere tur med 4:45 - 5 min. pr. km. Mød op og aftal nærmere med Carsten eller Rene. Du er velkommen.

Holdet træner tirsdag og torsdag

   
 Pouls Hold    
     

 Kom og løb med..... Poul. Et af mange løbehold for etablerede løbere. Poul er også vores cheftræner, der står for opvarmningen i skoven. Pouls hold løber intervaltræning om tirsdagen og bakketræningen om lørdagen. I hundredevis af løbere har løbet med Poul gennem de sidste 40 år. Meget erfaren og altid god for nogle gode råd til din løbestil eller din træning. Kom og prøv det - det er faktisk skide sjovt... Vi ses vel i skoven

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
Ingrids hold    
     

 Kom og løb med Ingrid. Vi træner 3 gange om ugen. Et særligt tilrettelagt program med masser af løbelege, koordinationsøvelser m.v. Vi løber interval om tirsdagen - sammen med en masse spændende træning. Om torsdagen løber vi en tur på ca. 8 km. i 6:30. Om lørdagen står den også på spændende træning i bakker m.v. Tre gange om ugen hvor vi også ser på din løbestil m.v. Der er plads til alle. Vi plejer at være små 20 løbere, men Nordskoven er stor...

Holdet træner tirsdag, torsdag og lørdag

   
 Birgers hold    
     

 Kom og løb med Birger..... Birger har et hold, hvor der kommer mellem 10 og 20 løbere pr. træningspas. Birger løber både tirsdag, torsdag og lørdag. Distancer på 8-11 km i et tempo på 5:45 - 6 min. pr. km. Vil du med på ture i skoven med Birger og hans gruppe, så mød blot frem. Han tager rigtigt godt i mod dig.

Holdet træner tirsdag, torsdag og lørdag

   
 Heidi hold    
     

 Kom og løb med...... Heidi . Om tirsdagen løber de løbelege/intervaltræning med balance og naturtræning som et spændende indslag. Alle kan være med. Om Torsdagen løber de en tur på 5-8 km. med et tempo på 6:30 - 6:45 pr. km. Kom og få gode råd og vejledning om træning og en sikker rundfart i skoven. De glæder sig til at tage i mod dig.

Holdet træner tirsdag, torsdag og lørdag

   
     
     

 

   
 GENSTARTSTRÆNING    
 Genstart 1    
     

 Kom og løb med...... genstart 1. Holger og Bjarne - de løber i et tempo på ca. 5:30 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 Genstart 2    
     

 Kom og løb med...... genstart 2. Dorthe og Arne - de løber i et tempo på ca. 6:15 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 Genstart 3    
     

 Kom og løb med...... genstart 3. Jørgen og Mogens - de løber i et tempo på ca. 6:45 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 Genstart 4    
   

 Kom og løb med...... genstart 4. Lis, Helene og Birgit - de løber i et tempo på ca. 7:15 pr. km. Træningen starter med ca. 3 km. med to indlagte pauser. Der øges ganske lidt fra træningspas til træningspas, så når vi når hen på sommeren, så er distancen oppe på 6-8 km. Holdet er for dig, der skal i gang igen. Vi har fire genstartshold, der er opdelt efter niveau (tempo). Du vælger selv hvilket hold du vil på.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 BEGYNDERTRÆNING    
Begyndertræning hold 7    

 

   
Kom og løb med..... Claus, Tove, Erwin og Nicoline. Tempoet er ca. 7 pr. km. Begyndertræning for dig, der ikke har løbet før. Vi starter helt fra bunden. Skiftevis gå og løbe. Første gang løbes der kun 7 minutter med indlagte pauser. Alle kan være med. Der bygges langsomt op hen over sommeren, så du sidst på sommeren kan løbe en 5 km. - eller hvad dit mål nu er. Det vigtigste er at komme i gang, at blive aktiv og få motion. Vores uddannede trænere hjælper dig hele vejen med gode råd og vejledning af høj kvalitet. Du deltager i fælles opvarmning før løbet og efterfølgende er der fælles udstrækning. Du kobler dig bare på træningen når det passer dig. Du behøves ikke nødvendigvis at være med fra starten af. Udviklingen går stille og roligt - og under kyndig vejledning.    
 Begyndertræning hold 7/½    
   

 Kom og løb med..... Jeanette, Margit, Else og Holger. Tempoet er ca. 7½ pr. km. Begyndertræning for dig, der ikke har løbet før. Vi starter helt fra bunden. Skiftevis gå og løbe. Første gang løbes der kun 7 minutter med indlagte pauser. Alle kan være med. Der bygges langsomt op hen over sommeren, så du sidst på sommeren kan løbe en 5 km. - eller hvad dit mål nu er. Det vigtigste er at komme i gang, at blive aktiv og få motion. Vores uddannede trænere hjælper dig hele vejen med gode råd og vejledning af høj kvalitet. Du deltager i fælles opvarmning før løbet og efterfølgende er der fælles udstrækning. Du kobler dig bare på træningen når det passer dig. Du behøves ikke nødvendigvis at være med fra starten af. Udviklingen går stille og roligt - og under kyndig vejledning.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
Begyndertræning hold 8    
   

Kom og løb med.....Christel, Eva og Majbrit. Tempoet er ca. 8 min. pr. km. Begyndertræning for dig, der ikke har løbet før. Vi starter helt fra bunden. Skiftevis gå og løbe. Første gang løbes der kun 7 minutter med indlagte pauser. Alle kan være med. Der bygges langsomt op hen over sommeren, så du sidst på sommeren kan løbe en 5 km. - eller hvad dit mål nu er. Det vigtigste er at komme i gang, at blive aktiv og få motion. Vores uddannede trænere hjælper dig hele vejen med gode råd og vejledning af høj kvalitet. Du deltager i fælles opvarmning før løbet og efterfølgende er der fælles udstrækning. Du kobler dig bare på træningen når det passer dig. Du behøves ikke nødvendigvis at være med fra starten af. Udviklingen går stille og roligt - og under kyndig vejledning.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
 Sneglehold    

   

 Kom og løbe med.... Bettina, Lars, Annelise. Vi kalder holdet Snegleholdet. Der tages udgangspunkt i vores begyndertræningsprogram, der starter helt fra bunden. Dette hold løber deres eget program der er lidt mindre distance og lidt længere pause. Holdet er for dig, der aldrig har løbet før og ikke har dyrket idræt i mange år. Alle kan være med. Der bygges langsomt op hen over sommeren, så du sidst på sommeren kan du løbe vedvarende uden pauser. Det vigtigste er at komme i gang, at blive aktiv og få motion. Vores uddannede trænere hjælpere dig hele vejen med gode råd og vejledning af høj kvalitet. Du deltager i fælles opvarmning før løbet og efterfølgende er der fælles udstrækning. Vi ses forhåbentlig i skoven.

Holdet træner tirsdag og lørdag

   
Powerwalk    
   
Kom og gå med Marianne, Isabel og Helena. Vi går powerwalk med 6 km./t. Vi går pænt til, så pulsen kommer op. Vi går også som intervaltræning - i alt 5-6 km. pr. gang.     
Interval Walk    
   
Kom og gå med Age til intervalwalk. De går ca. 5 km. i timen. Gå med eller uden stave.    
 ORIENTERINGSLØB    
   

Begyndertræning og tekniktræning i orienteringsløb. Det er hver torsdag kl. 16:40. Instruktører til stede.  Det er TORSDSAGE 

Når vi mødes til løbetræning om tirsdagen kl. 16:40 - eller lørdage kl. 10:30, har du også mulighed for at løbe lidt O-løb. Det foregår på de faste poster der er i Nordskoven. Der ligger færdige baner i skuret. Flere baner at vælge mellem. Du tager blot en bane og starter når du har lyst. Deltagelse i den fælles opvarmning er også vigtig, så du ikke får skader i skoven. Vi ses.

Du kan se liste over alle Orienteringsløb her

   
 BØRNE OG UNGDOMSTRÆNING (mandag og onsdag)    
 Teddys hold (Talent og elitetræning)    
     

 Holdet træner på Rønne Stadion mandage og onsdage hele året rundt. Træning af høj kvalitet for dig der vil rigtigt meget med dit løb. Læs mere her

Der løbes mandag og onsdag

   
 Jan og Brian - løbetræning for børn op til 12 år    
     

 Der er Atletiktræning for børn og unge på Rønne stadion om sommeren fra kl. 16. Her er der særlig børnetræning i løb om mandagen med Jan og Brian. Kom og vær med. Du kan selv vælge om du vil træne atletik eller løb - i atletik indgår også løb.

Læs mere her

Der trænes mandag og onsdag

   

 

 

 

Del denne side

Følg Etape Bornholm

This website has been developed on Bornholm using the open-source CMS Umbraco. Designed and implemented by Bergsbureau. Asbjørn Riis-Knudsen from JF Data tamed the beast and made the basic code-work.